人気ブログランキング | 話題のタグを見る

”お野菜”対決- Battle over vegetables -

「肉ばっか食べていると、攻撃的になるんだよね。」
「逆に、野菜を食べれば、穏やかになるんだよねぇ。」

「あれ?肉??? それって私のこと・・・?」

「おほほ~、わたくしはこのねぎ入りのチヂミをお食べになりましたわよ~。」
「あら~、わたくしはパンプキンスープ、おかわりしましたわよ。」

普段、あまり野菜を食べない二人が、ライバル意識むき出しです(笑)
どちらがたくさん野菜を食べたか。どちらがより”穏やか”になったか。明日の夜に判定してほしいとのこと。

でも、もろ”野菜”のメニューには、手をつけないんだよなぁ。。。
”お野菜”対決- Battle over vegetables -_f0339068_13053743.jpg
美味しいのになぁ。
明日の夜まで、二人はどうなることやら???

根岸

- Battle over vegetables -


"If you eat a lot of meat, you become aggressive."

"To the contrary, if you eat vegetables, you develop calm disposition."


"Meat? Are you talking about me?"


"Didn't you see that I ate the Korean pancakes with leek?"

"I had a second serving of that pumpkin soup."


Two girls who don't typically like vegetables are arguing.

They want us to judge which one will have eaten more vegetable

and become calmer by the end of tomorrow night.


Well, they have not touched vegetable only dishes.....

(pic)

They are really good.

We will see what will end up happening to them tomorrow night.


By Negi



by kodomoryugaku | 2014-06-22 13:13 | 食事
line

まつもと子ども留学の日常についてご紹介します。


by kodomoryugaku
line